“Rīgas satiksme” atgādina, ka vizītei klientu apkalpošanas centros var pieteikties arī elektroniski
Tikai 25% no aptaujātajiem mājas lapās apmeklētājiem kādreiz ir izmantojuši iespēju pieteikties vizītei “Rīgas satiksmes” klientu centros elektroniski. 30% respondentu norādīja, ka viņiem līdz šim nav bijusi vajadzība vērsties klientu centrā, 27% nezināja par šādu iespēju, bet 18% norādīja, ka noteikti mēģinās pieteikties elektroniski, kad nākamreiz būs šāda vajadzība. Pavisam aptaujā piedalījās 752 respondenti.
Lai pieteiktos vizītei elektroniski, klientam jānorāda kontaktinformācija, kā arī datums un laiks. To var izdarīt “Rīgas satiksmes” mājas lapā šeit. Pēc tam klients norādītajā laikā dodas uz klientu apkalpošanas centru un izņem numuriņu, kas norāda par iepriekšēju pierakstu.
“Rīgas satiksme” atgādina, ka septembrī klientu centri ir ļoti noslogoti, jo jaunus e-talonus noformē gan studenti, kā arī nāk Skolēnu e kartes īpašnieki. Lai izvairītos no garajām rindām, klienti jau iepriekš elektroniski var pieteikties vizītei pieejamajos laikos.
Plašāku informāciju par „Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos „twitter”, „facebook”, „draugiem.lv”.